Polityka anulowania płatności

Po kliknięciu przycisku "Zapłać", płatność uznaje się za przetworzoną i nie podlega zwrotowi.

Kontynuując płatność, potwierdzasz swoją świadomość, że nie możesz anulować płatności ani zażądać zwrotu pieniędzy. Składając zamówienie na naszej stronie internetowej, potwierdzasz i deklarujesz, że nie naruszasz prawa żadnego państwa. Dodatkowo, akceptując warunki tej polityki (i/lub Regulaminu), jako posiadacz karty, potwierdzasz, że jesteś uprawniony do zakupu towarów i/usług oferowanych na stronie.

Jeśli chcesz anulować usługę na swoje kolejne zakupy towarów i/lub usług, możesz to zrobić poprzez sekcję Konto osobiste na stronie. Dostawca usług płatniczych nie ponosi odpowiedzialności za odmowę/niemożność przetworzenia danych związanych z Twoją kartą płatniczą, ani za odmowę spowodowaną brakiem autoryzacji płatności przez bank wydający kartę. Dostawca usług płatniczych nie jest odpowiedzialny za jakość, ilość, cenę żadnej usługi i/towaru oferowanego lub kupionego przez Ciebie na stronie za pomocą Twojej karty płatniczej.

Uznajesz i zgadzasz się, że Twoje konto nie jest kontem bankowym, i w związku z tym, nie podlega żadnym mechanizmom ubezpieczeniowym, gwarancjom, doładowaniom ani innym narzędziom ochrony ze strony systemów ubezpieczeń depozytów czy ubezpieczeń bankowych, jak również żadnym podobnym systemom ubezpieczeniowym. Na środkach znajdujących się na Twoim koncie nie są naliczane odsetki.

Możesz złożyć wniosek o wypłatę środków z Twojego konta w każdej chwili, pod warunkiem, że:

  • wszystkie wpłaty przelane na konto zostały zweryfikowane, i żadna z nich nie została anulowana lub cofnięta;
  • wszelkie wymagane działania weryfikacyjne zostały należycie przeprowadzone.


Zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania opłaty równoważnej naszym kosztom za wypłatę środków, które nie zostały wykorzystane.

Jeśli żądana kwota wypłaty przekracza tysiąc dolarów amerykańskich, jesteśmy zobowiązani przeprowadzić procedurę identyfikacji, która polega na wysłaniu nam kopii lub cyfrowej fotografii dokumentu tożsamości (strona ze zdjęciem), takiego jak paszport lub karta identyfikacyjna.

Na zdjęciu można zasłonić serię i numer paszportu. Jeśli doładowałeś swoje konto za pomocą karty plastikowej, wymagane są również kopie obu stron tej karty. Numer karty musi pokazywać pierwsze sześć i ostatnie cztery cyfry (jeśli masz wytłoczony numer karty, upewnij się, że te same cyfry są zakryte na odwrocie), a kod CVV2 musi być zasłonięty.

W przypadku wykrycia podejrzanych lub oszukańczych transakcji finansowych, w tym użycia skradzionych kart kredytowych i/lub jakiejkolwiek innej działalności oszukańczej (w tym wszelkich chargebacków lub anulowań płatności), Spółka zastrzega sobie prawo do zablokowania Twojego konta, anulowania dokonanych płatności i odzyskania wszelkich wygranych.

reportservice pixel image